Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzenajprościej otwierasz siedzenie wykręcasz ten czrny plastik i po prawej masz moduł drugi sposób więcej roboty ale lepszy dostęp po prostu zdejmij cały prawy bok plastików... P.S a robiłeś jakiś tuning silnika 72ccm czy 110
Odpowiedznie robiłem żadnego tuningu. Wielkie dzięki za instrukcję.
OdpowiedzNie słuchaj tego gościa ... Najprostszy sposób ?? Moduł możesz wymieć wykręcając jedną śrubkę od małego czarnego plastiku po lewej stronie który jest tak jakby nad wahaczem i pod tym plastikiem z napisem "europe design"
Odpowiedzhahahhahahahaha zom ile masz latek 16 no to się schowaj jak ma zrobić tak jak mówisz to będzie miał strasznie zapierdzielony dostęp do modułu a jeszcze trzeba go rozpiąć z wtyczki i wyjąć z gumy trzymającej go więc nie słuchaj dzieciaka i zrób jak ci mówiłem. HHAHHAHAHAH JAKI PORONIONY POMYSŁ A POTEM SIĘ DZIWISZ CZEMU MOTO NIE DZIAŁA JAK SIĘ COŚ ROBI NA SKRUTY I SZARPIE INSTALACJE CHINSKĄ BARDZO DELIKATNĄ ZdaNN .. naprawde teraz to mnie rozbawiłeś
OdpowiedzZachowujesz się jakbyś miał 13 lat ... Wejdź sobie na jakiekolwiek forum, bądź stronę o ogarze i będzie pisało o właśnie takim sposobie. Poza tym moduł jest po lewej stronie, więc idiotycznym pomysłem jest sciąganie plastików po prawej stornie ... ? Ja sam ściągałem sposobem który opisałem, i dostęp do modułu jest bardzo dobry, piny można łatwo przepiąć, z gumy trzymającej moduł także banalnie jest zdjąć ... Więc nie zgrywaj znawcy, bo dowodów nie masz, że gadasz dobrze, a wprowadzasz tylko chłopaka w błąd .
Odpowiedz